15.04. Діагностувальна робота №5.

16.04. Аналіз діагностичної роботи.

17.04. Застосовую знання про текст . Пригадую будову речення (США).

18.04. Визначаю тему і мету тексту.

22.04. Складаю план тексту.

23.04. Розрізняю різновиди текстів (Мексика).

24.04. Будую текст опис .

25.04. Урок розвитку зв’язного мовлення.

01.04. Розпізнаю і будую речення різних видів

02.04. Визначаю головні і другорядні члени речення

03.04. Встановлюю зв’язок слів у реченні

04.04. Спостерігаю за однорідними членами речення (Туніс)

08.04. Складаю речення з однорідними членами речення (Канада)

09.04. Визначаю речення з однорідними членами речення

10.04. Застосовую знання про речення

11.04. Урок розвитку зв’язного мовлення

04.03. Аналіз діагностичної роботи

05.03. Досліджую прислівник. Спостерігаю за прислівниками (Австралія)

06.03. Розрізняю прислівники і прикметники

07.03. Урок розвитку зв*язного мовлення::

11.03. Правильно записую прислівники

12.03. Правильно записую прислівники

13.03. Правильно записую прислівники

14.03. Утворюю прислівники

19.02. Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу (Китай)

20.02. Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу

21.02. Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу

22.02. Урок розвитку зв*язного мовлення

26.02. Утворюю дієслова минулого часу (Індія)

27.02. Досліджую дієслова на -ся

28.02. Розбираю дієслово як частину мови

29.02. Діагностувальна робота №3.

19.02. Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу (Китай)

20.02. Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу

21.02. Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу

22.02. Урок розвитку зв*язного мовлення

26.02. Утворюю дієслова минулого часу (Індія)

27.02. Досліджую дієслова на -ся

28.02. Розбираю дієслово як частину мови

29.02. Діагностувальна робота №3.

19.02. Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу (Китай)

20.02. Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу

21.02. Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу

22.02. Урок розвитку зв*язного мовлення

26.02. Утворюю дієслова минулого часу (Індія)

27.02. Досліджую дієслова на -ся

28.02. Розбираю дієслово як частину мови

29.02. Діагностувальна робота №3.

05.02. Діагностична робота №2.

06.02. Аналіз діагностичної роботи

07.02. Дізнаюся більше про дієслово. Розпізнаю дієслова (Японія)

08.02. Урок розвитку зв’язного мовлення

12.02. Розпізнаю неозначену форму дієслова

13.02. Змінює дієслова за числами

14.02. Визначаю часи дієслів

15.02. Змінюю дієслова за часами

22.01. Досліджую займенник. Розпізнаю займенники

23.01. Досліджую особові займенники

24.01. Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої та 2 особи

25.01. Урок розвитку зв*язного мовлення: висловлюю своє ставлення до персонажів тексту.

29.01. Редагування речень із займенниками

30.01. Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи (Фінляндія)

31.01. Розбираю займенники як частину мови

01.02. Редагую текст, використовую займенники

08.01. Пригадую числівники. Розпізнаю числівники в реченні і тексті (Англія)

09.01. Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 90, 100

10.01. Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби

11.01. Урок розвитку зв1язного мовлення:: складання діалогу, смс повідомлень

15.01. Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби

16.01. Правильно вживаю форми числівників

17.01. Діагностична робота №1.

18.01. Аналіз діагностичної роботи

11. 12. Початкова форма прикметників.Написання закінчень прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках.

12.12. Розвиток зв’язного мовлення. «Шкідливість куріння». Написання переказу тексту за самостійно складеним планом.

13.12. Утворення прикметників за допомогою префіксів і суфіксів. Практичне ознайомлення зі ступенями порівняння прикметників.

14.12. Написання прикметників з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-.

18.12. Визначення роду, числа і відмінка прикметників.

19.12. Розбір прикметника як частини мови. Добір прикметників для опису персонажа тексту.

20.12. Тематична діагностувальна робота №4. Диктант.

21.12. Аналіз діагностувальної роботи.

Розвиток зв’язного мовлення. «Про розум і вдячність диких тварин». Написання переказу тексту за самостійно складеним планом.

27.11. Написання закінчень іменників у родовому і місцевому відмінках множини.

28.11. Розбір іменника як частини мови.

29.11. Розвиток зв’язного мовлення. «Мій улюблений журнал». Написання розповіді за поданим планом.

30.11. Повторення і закріплення знань про іменник. Тренувальні вправи.

04.12. Тематична діагностувальна робота №3.

05.12. Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та ситематизація знань учнів з теми «Іменник».

06.12. Повторення знань про прикметник. Визначення роду і числа прикметників.

07.12. Відмінювання прикметників. Визначення відмінка прикметників. Написання закінчень іменників жіночого роду в родовому відмінку однини.

13.11. Написання закінчень іменників жіночого роду в родовому відмінку однини.

14.11. Вживання паралельних форм іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини. Виправлення навмисно допущених помилок у відмінкових закінченнях іменників.

15.11. Розвиток зв’язного мовлення. «Дві груші й одна». Написання переказу тексту за самостійно складеним планом.

16.11. Спостереження за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини.

20.11. Спостереження за чергуванням голосних звуків при відмінюванні іменників. Добір заголовка до тексту.

21.11. Написання закінчень іменників жіночого роду в орудному відмінку однини.

22.11. Написання закінчень іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини.

23.11. Написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини.

30.10. Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова. Тематична робота.

31. 11. Власні та загальні назви.

01.11. Розвиток зв’язного мовлення. «Моє ставлення до школи». Написання розповіді за одним із поданих зачинів.

02.11. Визначення роду і числа іменників. Змінювання іменників за числами.

06.11. Відмінки. Визначення відмінка іменників. Вправляння у відмінюванні іменників.

07.11. Визначення відмінка іменників. Вправляння у відмінюванні іменників.

08.11. Змінювання іменників за відмінками. Виправлення в тексті навмисно допущених помилок у відмінкових закінченнях іменників.

09.11. Початкова форма іменника.

02.10. Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова. Тематична робота.

03.10. Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Звуки і букви. Значення слова».

04.10. Будова слова. Спільнокореневі слова.

05.10. Будова слова. Розбір слів за будовою.

09.10. Розрізнення співзвучних префіксів і прийменників.

10.10. Написання слів з префіксами пре- і при-.

11.10. Розвиток зв’язного мовлення. «Казка про яблуню і березу». Написання казки з використанням порівняльного опису.

12.10. Написання слів з префіксами пре- і при-. Складання і записування речень з поданими словами.

16.10. Утворення слів за допомогою префіксів і суфіксів. Складання і записування речень з поданими словами.

17.10. Повторення і закріплення знань про будову слова. Тематична робота.

18.10. Діагностувальна робота №2.

19.10. Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Слово. Значення слова. Будова слова».

18.09. Розташовую слова в алфавітному порядку (14-15)

19.09. Правильно поділяю слова для переносу (15-16)

20.09. Пряме і переносне значення слів. (17-18)

21.09. Синоніми та антоніми. Вживання їх у мовленні. Розподіл слів за тематичними групами. (19-20)

25.09. Багатозначні слова. (21-22)

26.09. Розвиток зв’язного мовлення. «Хитрий Карло». Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. ( «Малюю словом»)

27.09. Фразеологізми. Добір до фразеологізмів синонімічних слів. Застарілі і нові слова. (23-24)

28.09 Діагностувальна робота №1

06.09. Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками /е/, /и/ в коренях (Польща). Ст..6-7 впр. 1-9

07.09. Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками /е/, /и/ в кореня

11.09. Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом Ст..9-11 впр. 1-10

12.09. Правильно наголошую слова (Чехія) Ст.11-13 Впр.1-11

13.09. Розташовую слова в алфавітному порядку Ст..14-15 впр.1-5

14.09. Урок розвитку зв’язного мовлення: Написання різних видів переказів тексту. Відтворення змісту почутого творчо.

Кiлькiсть переглядiв: 43