26.04 - тема уроку: Література постмодернізму. Милорад Павич.

Утілення в оповіданні «Скляний равлик» ознак

постмодернізму.

Урок в Zoom

Д/З: Підготуватися до контрольної роботи за темою

«Література другої половини 20 – початку 21 ст.»

Повторити вивчений з теми матеріал.

19.04 - тема уроку: Розвиток мовлення. Складання тез за темою:

«Постмодернізм – одне з найяскравіших літературних

явищ останніх десятиліть 20 – початку 21 ст.».

Урок в Zoom

Д/З: Закінчити роботу в зошитах (складання тез за темою

уроку – підручник с. 163 – 170).

12.04 - тема уроку: Позакласне читання. Ф. Дюрренматт «Гостина

старої дами».

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника з теми уроку

с. 162. Відповідати на запитання.

05.04 - тема уроку: Література другої половини 20 – початку 21 ст.

Драма-притча як відгук на сучасні історичні події

та актуальні питання духовного буття людини.

Театр абсурду.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника з теми уроку

с. 160-162. Відповідати на запитання с.162.

22.03 - тема уроку: Ясунарі Кавабата. Відображення специфіки

японської культури, традицій, звичаїв у повісті

«Тисяча журавлів».

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати повість Я. Кавабати «Тисяча журавлів»-

(посилання у групі вайбер).

15.03 - тема уроку: Реалістичний, міфологічний і філософський плани

повісті Е. Хемінгуея «Старий і море». Символіка

образів. Образ Сантьяго.

Урок в Zoom

Д/З: Написати есе за повістю Е. Хемінгуея на тему:

«Людина створена не для поразок».

08.03 - тема уроку: Проза другої половини 20 ст. Е.М.Хемінгуей.

Віхи життя та творчості митця. Кодекс честі

героїв Е.М.Хемінгуея.

Урок в Zoom

Д/З: Читати повість Е.М.Хемінгуея «Старий і море»

(посилання у групі вайбер).

23.02 - тема уроку: Пауль Целан. «Фуга смерті» - один з найвідоміших

творів про Голокост.

Урок в Zoom

Д/З: Підготуватися до контрольної роботи за темою

«Проблема війни та миру в літературі 20 ст.».

Написання твору-роздуму за прочитаними творами.

16.02 - тема уроку: Генріх Белль. Засудження антигуманної сутності

01.03 - тема уроку: Контрольна робота за темою «Проблема війни та

миру в літературі 20 ст.».

Урок в Zoom

Д/З: Написати твір-роздум за прочитаними творами.

Другої Світової війни в оповіданні «Подорожній,

коли ти прийдеш у Спа…».

Урок в Zoom

Д/З: Уміти аналізувати твір Г.Белля «Подорожній,

коли ти прийдеш у Спа…».

09.02 - тема уроку: Бертольд Брехт. «Матінка Кураж та її діти». Зображення

війни як засобу збагачення в драмі.

Урок в Zoom

Д/З: Підготувати відповіді на запитання: «Чому п`єсу

«Матінка Кураж та її діти» вважають твором-

пересторогою? Чи актуальним є її зміст у наш час?»

02.02 - тема уроку: Бертольд Брехт – драматург-новатор. «Епічний

театр» Б.Брехта: теоретичні засади.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати підручник с.122-126. У зошити виписати

основні положення теорії «епічного театру» Б.Брехта.

26.01 - тема уроку: Проблема війни та миру в літературі 20 ст.

Урок в Zoom

Д/З: Створити сюжет роману «Україна у 2084 році»

(письмово).

19.01 - тема уроку: Дж.Орвелл «1984». Художній конфлікт.

Персонажі роману.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника з теми уроку

с.118-120. Підготувати повідомлення про

роман-антиутопію як жанр літератури.

12.01 - тема уроку: Антиутопія у світовій літературі. Поетика жанру

антиутопії у творчості Дж.Орвелла.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника з теми уроку

с.109-112, 113-114.

22.12 - тема уроку: Контрольна робота за розділом «Шедеври

європейської лірики першої половини 20 ст.».

Урок в Zoom

Д/З: Виконати контрольну роботу (посилання у

групі вайбер).

15.12 - тема уроку: Ф.Г. Лорка. Поезії «Про царівну Місяцівну»,

«Гітара».

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.89-92.

Виразно читати й аналізувати поезії.

Підготуватися до контрольної роботу (аналіз

вивчених поезій).

08.12 - тема уроку: Гійом Аполлінер. Поезії «Зарізана голубка і

водограй», «Міст Мірабо».

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.76-77.

Виразно читати й аналізувати поезії Г.Аполлінера

с.78-79. Вірш «Міст Мірабо» вивчити напам`ять.

01.12 - тема уроку: Шедеври європейської лірики першої половини 20 ст.

Розмаїття течій модернізму й авангардизму в

європейській ліриці 20 ст.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.69-73. У зошити

записати значення термінів «авангардизм», «дадаїзм»,

«сюрреалізм», «кубізм».

24.11 - тема уроку: Контрольна робота №1 за темами «Золоті сторінки

далеких епох» та «Модернізм».

Урок в Zoom

Д/З: Дати розгорнуту відповідь на тему: «У чому полягає

художня цінність літератури?» (на основі одного з

вивчених творів – Й.Гете, Ф.Кафки, А.Камю).

17.11 - тема уроку: Альбер Камю. Роман «Чума» як узагальнене

трактування зла в контексті людського буття та

утвердження необхідності боротьби зі злом за

неможливості повного й остаточного його подолання.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати відеоматеріал до теми уроку (посилання

у групі вайбер). Підготуватися до контрольної роботи

за темами «Золоті сторінки далеких епох», «Модернізм».

10.11 - тема уроку: Альбер Камю. Роман «Чума» як еволюція «від

естетики абсурду до естетики бунту».

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати відеоматеріал до теми уроку (посилання

у групі вайбер).

03.11 - тема уроку: Альбер Камю – французький письменник, лауреат

Нобелівської премії. Віхи життя й світогляду Альбера

Камю.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати відеоматеріал до теми уроку (посилання

у групі вайбер).

20.10 - тема уроку: Ф.Кафка. «Перевтілення». Образ Грегора

Замзи, значення центральної метафори у

новелі.

Урок в Zoom

Д/З: Написати твір-мініатюру «Що означає бути

самотнім?» (за новелою Ф.Кафки).

3.10 - тема уроку: Життя та творчий шлях Ф.Кафки. Новела

«Перевтілення». Особливості композиції.

Образ Замзи.

Урок в Zoom

Д/З: Знати біографію письменника (підручник

с.40- 44).Читати новелу (підручник с. 45- 48).

06.10 - тема уроку: Модерністська проза початку 20 ст. (загальна

характеристика).

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.32-39.

Скласти тези за темою уроку.

29.09 - тема уроку: Трагедія Й.В.Гете «Фауст». Жанрова своєрідність

твору.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.26-27.

У зошити записати таблицю с.27.

22.09 - Тема уроку: Й. В. Гете «Фауст». Образ Фауста.

Урок в ZOOM

Д/З: опрацювати матеріал підручника с. 26-27. Записати

в зошити таблицю с. 27.

15.09 - Тема уроку: Німецьке Просвітництво. Й. В. Гете «Фауст»

Урок в ZOOM

Д/З: опрацювати матеріал підручника с. 16-21. Читати

трагедію «Фауст» (уривки с. 27-30).

Кiлькiсть переглядiв: 59