26.04 - тема уроку: Література постмодернізму. Милорад Павич.
Утілення в оповіданні «Скляний равлик» ознак
постмодернізму.
Урок в Zoom
Д/З: Підготуватися до контрольної роботи за темою
«Література другої половини 20 – початку 21 ст.»
Повторити вивчений з теми матеріал.
19.04 - тема уроку: Розвиток мовлення. Складання тез за темою:
«Постмодернізм – одне з найяскравіших літературних
явищ останніх десятиліть 20 – початку 21 ст.».
Урок в Zoom
Д/З: Закінчити роботу в зошитах (складання тез за темою
уроку – підручник с. 163 – 170).
12.04 - тема уроку: Позакласне читання. Ф. Дюрренматт «Гостина
старої дами».
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника з теми уроку
с. 162. Відповідати на запитання.
05.04 - тема уроку: Література другої половини 20 – початку 21 ст.
Драма-притча як відгук на сучасні історичні події
та актуальні питання духовного буття людини.
Театр абсурду.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника з теми уроку
с. 160-162. Відповідати на запитання с.162.
22.03 - тема уроку: Ясунарі Кавабата. Відображення специфіки
японської культури, традицій, звичаїв у повісті
«Тисяча журавлів».
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати повість Я. Кавабати «Тисяча журавлів»-
(посилання у групі вайбер).
15.03 - тема уроку: Реалістичний, міфологічний і філософський плани
повісті Е. Хемінгуея «Старий і море». Символіка
образів. Образ Сантьяго.
Урок в Zoom
Д/З: Написати есе за повістю Е. Хемінгуея на тему:
«Людина створена не для поразок».
08.03 - тема уроку: Проза другої половини 20 ст. Е.М.Хемінгуей.
Віхи життя та творчості митця. Кодекс честі
героїв Е.М.Хемінгуея.
Урок в Zoom
Д/З: Читати повість Е.М.Хемінгуея «Старий і море»
(посилання у групі вайбер).
23.02 - тема уроку: Пауль Целан. «Фуга смерті» - один з найвідоміших
творів про Голокост.
Урок в Zoom
Д/З: Підготуватися до контрольної роботи за темою
«Проблема війни та миру в літературі 20 ст.».
Написання твору-роздуму за прочитаними творами.
16.02 - тема уроку: Генріх Белль. Засудження антигуманної сутності
01.03 - тема уроку: Контрольна робота за темою «Проблема війни та
миру в літературі 20 ст.».
Урок в Zoom
Д/З: Написати твір-роздум за прочитаними творами.
Другої Світової війни в оповіданні «Подорожній,
коли ти прийдеш у Спа…».
Урок в Zoom
Д/З: Уміти аналізувати твір Г.Белля «Подорожній,
коли ти прийдеш у Спа…».
09.02 - тема уроку: Бертольд Брехт. «Матінка Кураж та її діти». Зображення
війни як засобу збагачення в драмі.
Урок в Zoom
Д/З: Підготувати відповіді на запитання: «Чому п`єсу
«Матінка Кураж та її діти» вважають твором-
пересторогою? Чи актуальним є її зміст у наш час?»
02.02 - тема уроку: Бертольд Брехт – драматург-новатор. «Епічний
театр» Б.Брехта: теоретичні засади.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати підручник с.122-126. У зошити виписати
основні положення теорії «епічного театру» Б.Брехта.
26.01 - тема уроку: Проблема війни та миру в літературі 20 ст.
Урок в Zoom
Д/З: Створити сюжет роману «Україна у 2084 році»
(письмово).
19.01 - тема уроку: Дж.Орвелл «1984». Художній конфлікт.
Персонажі роману.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника з теми уроку
с.118-120. Підготувати повідомлення про
роман-антиутопію як жанр літератури.
12.01 - тема уроку: Антиутопія у світовій літературі. Поетика жанру
антиутопії у творчості Дж.Орвелла.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника з теми уроку
с.109-112, 113-114.
22.12 - тема уроку: Контрольна робота за розділом «Шедеври
європейської лірики першої половини 20 ст.».
Урок в Zoom
Д/З: Виконати контрольну роботу (посилання у
групі вайбер).
15.12 - тема уроку: Ф.Г. Лорка. Поезії «Про царівну Місяцівну»,
«Гітара».
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.89-92.
Виразно читати й аналізувати поезії.
Підготуватися до контрольної роботу (аналіз
вивчених поезій).
08.12 - тема уроку: Гійом Аполлінер. Поезії «Зарізана голубка і
водограй», «Міст Мірабо».
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.76-77.
Виразно читати й аналізувати поезії Г.Аполлінера
с.78-79. Вірш «Міст Мірабо» вивчити напам`ять.
01.12 - тема уроку: Шедеври європейської лірики першої половини 20 ст.
Розмаїття течій модернізму й авангардизму в
європейській ліриці 20 ст.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.69-73. У зошити
записати значення термінів «авангардизм», «дадаїзм»,
«сюрреалізм», «кубізм».
24.11 - тема уроку: Контрольна робота №1 за темами «Золоті сторінки
далеких епох» та «Модернізм».
Урок в Zoom
Д/З: Дати розгорнуту відповідь на тему: «У чому полягає
художня цінність літератури?» (на основі одного з
вивчених творів – Й.Гете, Ф.Кафки, А.Камю).
17.11 - тема уроку: Альбер Камю. Роман «Чума» як узагальнене
трактування зла в контексті людського буття та
утвердження необхідності боротьби зі злом за
неможливості повного й остаточного його подолання.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати відеоматеріал до теми уроку (посилання
у групі вайбер). Підготуватися до контрольної роботи
за темами «Золоті сторінки далеких епох», «Модернізм».
10.11 - тема уроку: Альбер Камю. Роман «Чума» як еволюція «від
естетики абсурду до естетики бунту».
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати відеоматеріал до теми уроку (посилання
у групі вайбер).
03.11 - тема уроку: Альбер Камю – французький письменник, лауреат
Нобелівської премії. Віхи життя й світогляду Альбера
Камю.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати відеоматеріал до теми уроку (посилання
у групі вайбер).
20.10 - тема уроку: Ф.Кафка. «Перевтілення». Образ Грегора
Замзи, значення центральної метафори у
новелі.
Урок в Zoom
Д/З: Написати твір-мініатюру «Що означає бути
самотнім?» (за новелою Ф.Кафки).3.10 - тема уроку: Життя та творчий шлях Ф.Кафки. Новела
«Перевтілення». Особливості композиції.
Образ Замзи.
Урок в Zoom
Д/З: Знати біографію письменника (підручник
с.40- 44).Читати новелу (підручник с. 45- 48).
06.10 - тема уроку: Модерністська проза початку 20 ст. (загальна
характеристика).
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.32-39.
Скласти тези за темою уроку.29.09 - тема уроку: Трагедія Й.В.Гете «Фауст». Жанрова своєрідність
твору.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.26-27.
У зошити записати таблицю с.27.
22.09 - Тема уроку: Й. В. Гете «Фауст». Образ Фауста.
Урок в ZOOM
Д/З: опрацювати матеріал підручника с. 26-27. Записати
в зошити таблицю с. 27.
15.09 - Тема уроку: Німецьке Просвітництво. Й. В. Гете «Фауст»
Урок в ZOOM
Д/З: опрацювати матеріал підручника с. 16-21. Читати
трагедію «Фауст» (уривки с. 27-30).