10.04.2024р.

Тема. Роберт Бернс (1759–1796). «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. Антитеза (рідний край – чужина). Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.).

Опрацювати матеріал підручника с. 208-209, с. 210 виразно читати.

03.04.2024р.

Тема. Діагностична робота з теми: «Не здаватися в життєвих випробуваннях» (різнорівневі тестові завдання).

06.04.2024р.

Тема. Мацуо Басьо (1644–1694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми та широта художнього змісту хайку. Зображення станів природи в ліриці М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст.

Опрацювати матеріал підручника с. 200-202.

20.03.2024р.

Тема. Роль фантастики у творі. Елементи казки. Моральні цінності, що утверджуються у творі.

Підготувати усні відповіді на запитання с. 198.

13. 03.2024р.

Тема. Теми дружби, взаємодопомоги, поваги до представників різних рас, націй, національностей, народів.

Читати і переказувати с. 191-198.

15.03.2024р.

Тема. Образи Джима Ґудзика та Лукаса як позитивних казкових героїв, які сміливо вступають у боротьбу зі злом і насильством.

Підготувати характеристику Джима Гудзика.

08. 03.2024р.

Тема. Міхаель Андреас Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».

Опрацювати матеріал підручника с.169-172, с. 172 – 191 читати і переказувати.

23. 02.2024р.

Тема. Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка. Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора для хлопчика. Відкритий фінал повісті.

Опрацювати матеріал підручника с.165-166 читати і переказувати, відповідати на запитання с. 167.

28. 02.2024р.

Тема. Міхаель Андреас Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».

Опрацювати матеріал підручника с. 169-172, читати і переказувати с. 173-179.

01.03. 2024р.

Тема. Теми дружби, взаємодопомоги, поваги до представників різних рас, націй, національностей, народів.

С.179-191, читати і переказувати.

14. 02.2024р.

Тема. Анна Ґавальда (нар. 1970). «35 кіло надії». Теми школи, родини, життєвого покликання особистості.

Опрацювати матеріал підручника с. 153, с. 154 – 165 читати і переказувати.

16. 02. 2024р.

Тема. Ґрегуар Дюбоск на шляху дорослішання (болісне переживання самотності й нерозуміння з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи).

С. 165 – 167, с. 167 відповідати на запитання.

09. 02.2024р.

Тема. РМ Твір-роздум: «Чи має значення золото в боротьбі за виживання» (письмово).

Закінчити написання твору.

31.01.2024р.

Тема. Джек Лондон «Жага до життя». Характеристика героїв твору.

Читати і переказувати твір с. 147-150.

02.02.2024р.

Тема. Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі.

С. 151 дати усні відповіді на запитання.

26.01.2024р.

Тема. Джек Лондон (1876–1916). «Жага до життя». Самовладання, воля до життя головного героя оповідання Дж. Лондона, його мужність у сутичках із суворою природою та життєвими обставинами.

Опрацювати матеріал підручника с. 136-138, с. 139 – 146 читати і переказувати твір.

15.01.2024р.

Тема. Ульф Старк (1944-2017). «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Проблеми самотності (дітей і дорослих), ставлення до людей похилого віку у творі.

Опрацювати матеріал підручника с. 124-125, с. 126 – 130 читати і переказувати.

16.01.2024р.

Тема. Образи дітей (Ульф, Берра) і дідуся Нільса, встановлення духовного зв’язку між ними.

С. 130 – 134 читати і переказувати.

17.01.2024р.

Тема. Світ добра, людяності, милосердя, який герої творять власноруч. Смисл назви твору. Значення символів (шовкова хустка, краватка, повітряний змій та ін.).

Підготувати усну характеристику одного з дітей.

08.01.2024р.

Тема. Астрід Анна Емілія Ліндґрен. «Міо, мій Міо». Доля хлопчика Буссе та його мрії, що допомагають здолати життєві негаразди й самотність.

Опрацювати матеріал підручника с. 99 – 102, с. 102 – 107 читати і переказувати.

09.01.2024р.

Тема. Чарівний світ і казкові образи твору. Перемога юного лицаря Міо (Буссе) над злими чарами. Друзі, сили добра, персонажі зі світу природи, які допомагають головному героєві у творі «Міо, мій Міо».

С. 107 – 111 читати і переказувати.

20.12.2023р.

Тема. Микола Васильович Гоголь. Поетичність повісті «Ніч перед Різдвом». Українські народні традиції та звичаї у творі «Ніч перед Різдвом». Поєднання фантастичного і реального.

Опрацювати матеріал підручника с. 68 – 69, с. 70 – 74 читати і переказувати.

22.12.23р.

Тема. Тема кохання у повісті «Ніч перед Різдвом».

С. 743 – 79 читати м переказувати.

06.12.2023р.

Тема. Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження.

С.90 - 94 читати і переказувати.

08.12.23р.

Тема. Реальні та фантастичні елементи в сюжеті повісті «Різдвяна пісня в прозі». Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору (казки, пісні).

С.94 - 97 читати і переказувати.

22.11.2023р.

Тема. Діагностувальна робота. Твір «Привабливість образу Діка Сенда»

24.11.2023р.

Тема. Чарльз Діккенс . «Різдвяна пісня в прозі». Подорож Скруджа в часі й просторі.

С. 84-90 читати і переказувати.

17.11.2023р.

Тема. Розвиток мовлення (письмово) . Письмова характеристика образу Діка Сенда.

Закінчити написання твору за планом.

08.11.2023р.

Тема. Дік Сенд і його друзі. Дік Сенд і Негоро.

Підготувати усно характеристику образу Негоро.

10.11.2023р.

Тема. Проблема рабства в романі «П’ятнадцятирічний капітан». Образи природи та ідея її пізнання в романі «П’ятнадцятирічний капітан».

С. 66 дати усно відповіді на запитання 1-9.

03.11.2023р.

Тема. Образ Діка Сенда, мужність і людяність героя.

Читати і переказувати с. 58-66.

18.10.

Тема. Діагностувальна робота за темою «Міфи на всі часи»

Виконати тестові завдання

20.10.2023р.

Тема. Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан». Тема духовного випробування людини в романі Ж. Верна.

Читати і переказувати с. 46-58

13.10.2023р.

Тема. УПЧ Деметра і Персефона. Міфологічне уявлення давніх греків про зміни пір року.

Читати і переказувати міф.

04.10.2023р.

Тема. Найвідоміші міфологічні образи, сюжети, мотиви Стародавньої Греції. Дедал і Ікар. Міф про митців.

С. 35-40 читати і переказувати.

06.10.2023р.

Тема. Розвиток мовлення (усно). Переказ уривка з міфу про Дедала і Ікара.

Підготувати до усного переказу уривок з міфу.

22.09

Грецькі міфи. Міф про Прометея. Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей. Уславлення цивілізації в міфі. Образ титана Прометея.

Опрацювати матеріал підручника с.23.

20.09

Боги, герої і люди в давньогрецьких міфах. Найвідоміші міфологічні образи, сюжети, мотиви Стародавньої Греції.

Опрацювати матеріал підручника с.21-23.

Кiлькiсть переглядiв: 48