23.04 - тема уроку: Філософський зміст казки А. де Сент-Екзюпері

«Маленький принц». Художні образи твору.

Урок в Zoom

Д/З: Виконати завдання 9 – підручник с. 270 (письмово).

26.04 - тема уроку: Річард Бах. «Чайка Джонатан Лівінгстон».

Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора

людського буття.

Д/З: Прочитати повість Р. Баха ( підручник с. 273 – 280).

Дати заголовок кожній її частині.

16.04 - тема уроку: Література 20 – 21 ст. Антуан де Сент – Екзюпері.

«Маленький принц» - філософська алегорична

казка – притча.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати казку – притчу А. де Сент - Екзюпері

«Маленький принц».

19.04 - тема уроку: Людські взаємини, моральні цінності в казці –

притчі А. де Сент – Екзюпері «Маленький принц».

Д/З: Скласти схему «Шлях Маленького принца у

Всесвіті».

09.04 - тема уроку: Розвиток мовлення. Написання твору за комедією

Мольєра «Міщанин – шляхтич».

Урок в Zoom

Д/З: Підготуватися до контрольної роботи за темою

«Бароко і класицизм»: опрацювати підсумкові

завдання підручника с. 257.

12.04 - тема уроку: Контрольна робота за темою «Бароко і класицизм».

Д/З: Виконати контрольну роботу.

02.04 - тема уроку: Мольєр «Міщанин-шляхтич». Образна система

комедії. Основні образи комедії.

Урок в Zoom

Д/З: Знати зміст комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич».

Повторити значення термінів «сатира», «гумор»,

«іронія», «антитеза».

05.04 - тема уроку: Мольєр «Міщанин-шляхтич». Засоби комічного.

Елементи народного театру.

Д/З: Підготуватися до написання твору за комедією

Мольєра «Міщанин-шляхтич» (теми творів –

підручник с.258).

19.03 - тема уроку: Мольєр – майстер класицистичної комедії.

Художнє новаторство Мольєра в драматургії.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.239 - 242

рубрика «Зірка, яка не згасне».

22.03 - тема уроку: Історія створення комедії Мольєра «Міщанин-

шляхтич». Тематика і проблематика твору.

Д/З: Прочитати комедію Мольєра «Міщанин-

шляхтич».

12.03 - тема уроку: Позакласне читання. Педро Кальдерон де ла

Барка. «Життя – це сон».

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати завдання підручника с.236 -

рубрика «Літературний практикум».

15.03 - тема уроку: Характерні ознаки класицизму як художнього

напряму.

Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.237-239.

У зошити записати головні правила й норми

класицизму.

05.03 - тема уроку: Луїс де Гонгора-і-Арготе. «Галерник». Втілення

у вірші провідних тем барокової літератури.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати відеоматеріал з теми уроку

(посилання у групі вайбер).

08.03 - тема уроку: Джон Донн. Сонет «Щоб мучить мене…».

Роздуми про духовну сутність людини у віршах

письменника.

Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.233-236.

Виразно читати сонет с.235-236.

05.03 - тема уроку: Луїс де Гонгора-і-Арготе. «Галерник». Втілення

у вірші провідних тем барокової літератури.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати відеоматеріал з теми уроку

(посилання у групі вайбер).

08.03 - тема уроку: Джон Донн. Сонет «Щоб мучить мене…».

Роздуми про духовну сутність людини у віршах

письменника.

Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.233-236.

Виразно читати сонет с.235-236.

20.02 - тема уроку: Сервантес «Дон Кіхот». Синтез різних жанрових

ознак у романі.

Урок в Zoom

Д/З: Підготуватися до контрольної роботи: написання

твору за темою «Відродження» (теми творів -

підручник с.228).

23.02 - тема уроку: Контрольна робота за темою «Відродження».

Написання твору.

Д/З: Написати твір. /Теми творів - підручник с.228/.

27.02 - тема уроку: Бароко як доба і художній напрям у європейській

літературі й мистецтві.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати матеріал підручника з теми уроку

с.230-232. У зошити виписати визначення

терміна «бароко».

01.03 - тема уроку: Формування нового бачення світу і людини в

епоху бароко. Видатні представники бароко.

Д/З: Відповідати на запитання підручника с.233.

Скласти сенкан про бароко.

13.02 - тема уроку: Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи, у яких

втілено високу мрію і прагматизм.

Урок в Zoom

Д/З: Знати зміст прочитаних глав роману. Знайти у

тексті роману комічні епізоди, підготувати їх

переказ.

16.02 - тема уроку: Розвиток мовлення за романом Сервантеса «Дон

Кіхот». Смішне та комічне в романі. «Донкіхотство».

Д/З: Пояснити значення крилатих висловів, що походять

із твору Сервантеса (посилання у групі вайбер).

06.02 - тема уроку: Позакласне читання. В.Шекспір та його комедії.

Урок в Zoom

Д/З: Підготувати повідомлення про життєвий шлях

М.де Сервантеса.

09.02 - тема уроку: Мігель де Сервантес Сааведра. «Дон Кіхот» (1ч.).

Історія створення роману. Особливості сюжету і

композиції твору.

Д/З: Знати основні факти біографії Сервантеса (підручник

с.208-210. У зошити виписати значення «пародія».

Прочитати уривки із роману (за підручником с.213 і

далі).

30.01 - тема уроку: Вільям Шекспір. Трагедія «Ромео і Джульєтта».

Історія створення. Конфлікт справжнього почуття

і забобонів.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати підручник с.189-190. Читати трагедію

В.Шекспіра «Ромео і Джульєтта» с.192-207.

02.02 - тема уроку: Проблема життя і смерті. Трактування фіналу.

Популярність трагедії В.Шекспіра серед різних

поколінь.

Д/З: Написати есе на тему: «Гімн справжньому коханню».

23.01 - тема уроку: Вільям Шекспір. Роль В.Шекспіра в розвитку

англійської національної літератури і світового

мистецтва.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати підручник с.186-188. Скласти гронування

за темою «В.Шекспір».

26.01 - тема уроку: В.Шекспір. Сонети 66,116,130. Художні особливості

сонетів В.Шекспіра. Основні теми сонетів В.Шекспіра.

Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.188-189.

Вивчити напам`ять сонет В.Шекспіра (на вибір)

с.190-191.

16.01 - тема уроку: Ф.Петрарка. Сонети 61, 132. Історія кохання в

сонетах Ф.Петрарки. Образ ліричного героя і

героїні.

Урок в Zoom

Д/З: Вивчити напам`ять сонет Ф.Петрарки (на вибір)

підручник с.184-185.

19.01 - тема уроку: Урок виразного читання напам`ять «З журбою

радість обнялась».

Д/З: Опрацювати завдання 3, 6 – підручник с.185.

09.01 - тема уроку: Епоха Відродження в Європі. Гуманізм. Культ

античності. Характерні ознаки ренесансної

культури і літератури.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.178-180.

Відповідати на запитання с.180-181.

12.01 - тема уроку: Ф.Петрарка – видатний італійський поет –

гуманіст. Оспівування кохання в «Книзі пісень».

Д/З: Ознайомитись з творчістю Ф.Петрарки - підручник

с.181-184. Виконати завдання 1, 6 с.184 (усно).

19.12 - тема уроку: Література середньовічної Європи. «Пісня про

Роланда». Історична основа твору. Образна

система.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.152-157.

Читати уривки з поеми с.158-165. Підготуватися

до контрольної роботи за розділом «Середньовіччя».

22.12 - тема уроку: Контрольна робота за розділом «Середньовіччя».

Д/З: Виконати контрольну роботу (посилання у групі

вайбер).

12.12 - тема уроку: Золота доба персько-таджицької лірики.

Омар Хайям. Рубаї. Основні теми і мотиви

творчості митця.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.145-149.

Вивчити напам`ять 3-4 рубаї Омара Хайяма

с.149-150.

15.12 - тема уроку: Позакласне читання. Рудакі. Газелі, бейти.

Д/З: Опрацювати відеоматеріал до теми уроку

(посилання у групі вайбер).

05.12 - тема уроку: Особливості розвитку китайської лірики епохи

Тан. Лі Бо. Основні теми і мотиви лірики митця.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.135-138.

Виразно читати поезії Лі Бо с.138-141.

08.12 - тема уроку: Ду Фу. Національні образи, символи в ліриці

митця.

Д/З: Опрацювати матеріал підручника з теми уроку

с.142-144. Читати й аналізувати поезії Ду Фу с.144.

28.11 - тема уроку: Контрольна робота №2 за розділом «Античність»

(твір).

Урок в Zoom

Д/З: Написати твір (теми творів – підручник с.128).

01.12 - тема уроку: Середньовіччя як доба, її хронологічні межі й

специфічні ознаки.

Д/З: Опрацювати матеріал підручника з теми уроку

с.130-135. Скласти грона на тему «Середньовіччя».

21.11 - тема уроку: Публій Овідій Назон. Життя і творчість поета.

«Сумні елегії». Любов до вітчизни як провідна

ідея твору.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.118-120.

Читати оповідь про життя поета с.121-124.

Відповідати на запитання с.124.

24.11 - тема уроку: Позакласне читання. Овідій «Метаморфози»

(«Потоп». «Філемон і Бавкіда»).

Д/З: Підготуватися до контрольної роботи за розділом

«Античність». Опрацювати теми творів, підручник

с.128.

14.11 - тема уроку: «Золота доба» давньоримської літератури.

Публій Вергілій Марон. «Енеїда» (огляд).

Образ Енея. Образ Рима.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.104-109.

Читати уривки з «Енеїди» с.109-113.

17.11 - тема уроку: Квінт Горацій Флакк. «До Мельпомени». Тема

мистецтва і призначення митця у творі.

Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.114-117.

У зошити виписати поняття «ода» с.115. Виразно

читати поезії Горація с.117.

07.11 - тема уроку: Давньогрецький театр, його характерні особливості.

Основні жанри давньогрецької драми – трагедія і

комедія.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.88-93. Опрацювати

рубрику «Перевірте себе» с.93.

10.11 - тема уроку: Есхіл «Прометей закутий». Основний конфлікт

трагедії. «Дари» Прометея людству.

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.94-103. Скласти

сенкан на тему «Прометей».

31.10 - тема уроку: Гомер. «Іліада» (огляд). Міфологічна основа

гомерівського епосу.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.64-68. Читати

уривки з поеми с.70-78. Виписати епітети та

гіперболи, які використовує Гомер, характеризуючи

Ахілла, Гектора.

03.11 - тема уроку: Особливості розвитку і види лірики в Давній Греції.

Поезії Тіртея, Сапфо.

Д/З: Ознайомитись за підручником з темою уроку с.79-81.

Виразно читати поезії Тіртея с.83, Сапфо с.87-88.

17.10 - тема уроку: Давньогрецька міфологія. Основні цикли

давньогрецьких міфів.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.51-57.

Опрацювати завдання 1, 2 с.58.

20.10 - тема уроку: Міфи Троянського циклу. Ключові образи циклу.

Міфологічні символи.

Д/З: Прочитати міфи Троянського циклу - підручник

с. 58-63. Опрацювати завдання 1 с.63.

10.10 - тема уроку: Поняття про античність, її хронологічні межі.

Основні етапи, роди і жанри літератури.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.46-50.

Опрацювати завдання до теми уроку с.50.

13.10 - тема уроку: Специфіка розвитку літератури в Давній Греції і

в Давньому Римі.

Д/З: Повторити матеріал підручника с.46-50. Зібрати

словничок слів, які прийшли в нашу мову з

давньогрецької чи латини (записати в зошити).

03.10 - тема уроку: Коран (огляд). Коран – головна книга ісламу.

Структура Корану.

Урок в Zoom

Д/З: Підготуватися до контрольної роботи: опрацювати

підсумкові запитання і завдання за темами «Вступ.

Священні книги людства», підручник с. 43 – 44.

06.10 - тема уроку: Контрольна робота за темами «Вступ. Священні

книги людства».

Д/З: Виконати (письмово) різнорівневі завдання, підручник

с. 43 – 44.

26.09 - тема уроку: Новий Заповіт. Морально-філософський зміст

біблійних сюжетів і образів.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати і підготувати переказ притч Євангелія,

підручник с.28-31.

29.09 - тема уроку: Розвиток мовлення. Втілення сюжетів і образів

священних книг людства у мистецтві.

Д/З: Підготувати (письмово) коментарі до ілюстрацій

«Біблія» підручник с.27.

18.09.-22.09.202319.09 –Тема уроку: Біблія як основа двох релігій.

Структура Біблії, її складники.

Урок в ZOOM

Д/З: Прочитати оповіді «Створення світу», «Каїн і

Авель». У зошити виписати 10 заповідей с. 23-26.

22.09 – Тема уроку: Ключові ідеї та образи Старого і Нового

Заповітів. Старий Заповіт.

Д/З: Прочитати підручник с. 18-22. Прочитати біблійні

оповіді с. 23-27. Із Старого Заповіту виписати 5-6

прикладів крилатих висловів.

12.09 – Тема уроку: Священні книги людства.

Урок в ZOOM

Д/З: прочитати матеріал підручника с. 10-12.

Опрацювати рубрику «Перевірте себе» с.12.

15.09 – Тема уроку: Веди як пам ¢ ятка індоєвропейської

словесності ІІ-І тис. до н.е.

Д/З: виразно читати Гімни, підручник с. 16-17.

Кiлькiсть переглядiв: 109