23.04 - тема уроку: Філософський зміст казки А. де Сент-Екзюпері
«Маленький принц». Художні образи твору.
Урок в Zoom
Д/З: Виконати завдання 9 – підручник с. 270 (письмово).
26.04 - тема уроку: Річард Бах. «Чайка Джонатан Лівінгстон».
Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора
людського буття.
Д/З: Прочитати повість Р. Баха ( підручник с. 273 – 280).
Дати заголовок кожній її частині.
16.04 - тема уроку: Література 20 – 21 ст. Антуан де Сент – Екзюпері.
«Маленький принц» - філософська алегорична
казка – притча.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати казку – притчу А. де Сент - Екзюпері
«Маленький принц».
19.04 - тема уроку: Людські взаємини, моральні цінності в казці –
притчі А. де Сент – Екзюпері «Маленький принц».
Д/З: Скласти схему «Шлях Маленького принца у
Всесвіті».
09.04 - тема уроку: Розвиток мовлення. Написання твору за комедією
Мольєра «Міщанин – шляхтич».
Урок в Zoom
Д/З: Підготуватися до контрольної роботи за темою
«Бароко і класицизм»: опрацювати підсумкові
завдання підручника с. 257.
12.04 - тема уроку: Контрольна робота за темою «Бароко і класицизм».
Д/З: Виконати контрольну роботу.
02.04 - тема уроку: Мольєр «Міщанин-шляхтич». Образна система
комедії. Основні образи комедії.
Урок в Zoom
Д/З: Знати зміст комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич».
Повторити значення термінів «сатира», «гумор»,
«іронія», «антитеза».
05.04 - тема уроку: Мольєр «Міщанин-шляхтич». Засоби комічного.
Елементи народного театру.
Д/З: Підготуватися до написання твору за комедією
Мольєра «Міщанин-шляхтич» (теми творів –
підручник с.258).
19.03 - тема уроку: Мольєр – майстер класицистичної комедії.
Художнє новаторство Мольєра в драматургії.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.239 - 242
рубрика «Зірка, яка не згасне».
22.03 - тема уроку: Історія створення комедії Мольєра «Міщанин-
шляхтич». Тематика і проблематика твору.
Д/З: Прочитати комедію Мольєра «Міщанин-
шляхтич».
12.03 - тема уроку: Позакласне читання. Педро Кальдерон де ла
Барка. «Життя – це сон».
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати завдання підручника с.236 -
рубрика «Літературний практикум».
15.03 - тема уроку: Характерні ознаки класицизму як художнього
напряму.
Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.237-239.
У зошити записати головні правила й норми
класицизму.
05.03 - тема уроку: Луїс де Гонгора-і-Арготе. «Галерник». Втілення
у вірші провідних тем барокової літератури.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати відеоматеріал з теми уроку
(посилання у групі вайбер).
08.03 - тема уроку: Джон Донн. Сонет «Щоб мучить мене…».
Роздуми про духовну сутність людини у віршах
письменника.
Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.233-236.
Виразно читати сонет с.235-236.
05.03 - тема уроку: Луїс де Гонгора-і-Арготе. «Галерник». Втілення
у вірші провідних тем барокової літератури.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати відеоматеріал з теми уроку
(посилання у групі вайбер).
08.03 - тема уроку: Джон Донн. Сонет «Щоб мучить мене…».
Роздуми про духовну сутність людини у віршах
письменника.
Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.233-236.
Виразно читати сонет с.235-236.
20.02 - тема уроку: Сервантес «Дон Кіхот». Синтез різних жанрових
ознак у романі.
Урок в Zoom
Д/З: Підготуватися до контрольної роботи: написання
твору за темою «Відродження» (теми творів -
підручник с.228).
23.02 - тема уроку: Контрольна робота за темою «Відродження».
Написання твору.
Д/З: Написати твір. /Теми творів - підручник с.228/.
27.02 - тема уроку: Бароко як доба і художній напрям у європейській
літературі й мистецтві.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати матеріал підручника з теми уроку
с.230-232. У зошити виписати визначення
терміна «бароко».
01.03 - тема уроку: Формування нового бачення світу і людини в
епоху бароко. Видатні представники бароко.
Д/З: Відповідати на запитання підручника с.233.
Скласти сенкан про бароко.
13.02 - тема уроку: Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи, у яких
втілено високу мрію і прагматизм.
Урок в Zoom
Д/З: Знати зміст прочитаних глав роману. Знайти у
тексті роману комічні епізоди, підготувати їх
переказ.
16.02 - тема уроку: Розвиток мовлення за романом Сервантеса «Дон
Кіхот». Смішне та комічне в романі. «Донкіхотство».
Д/З: Пояснити значення крилатих висловів, що походять
із твору Сервантеса (посилання у групі вайбер).
06.02 - тема уроку: Позакласне читання. В.Шекспір та його комедії.
Урок в Zoom
Д/З: Підготувати повідомлення про життєвий шлях
М.де Сервантеса.
09.02 - тема уроку: Мігель де Сервантес Сааведра. «Дон Кіхот» (1ч.).
Історія створення роману. Особливості сюжету і
композиції твору.
Д/З: Знати основні факти біографії Сервантеса (підручник
с.208-210. У зошити виписати значення «пародія».
Прочитати уривки із роману (за підручником с.213 і
далі).
30.01 - тема уроку: Вільям Шекспір. Трагедія «Ромео і Джульєтта».
Історія створення. Конфлікт справжнього почуття
і забобонів.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати підручник с.189-190. Читати трагедію
В.Шекспіра «Ромео і Джульєтта» с.192-207.
02.02 - тема уроку: Проблема життя і смерті. Трактування фіналу.
Популярність трагедії В.Шекспіра серед різних
поколінь.
Д/З: Написати есе на тему: «Гімн справжньому коханню».
23.01 - тема уроку: Вільям Шекспір. Роль В.Шекспіра в розвитку
англійської національної літератури і світового
мистецтва.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати підручник с.186-188. Скласти гронування
за темою «В.Шекспір».
26.01 - тема уроку: В.Шекспір. Сонети 66,116,130. Художні особливості
сонетів В.Шекспіра. Основні теми сонетів В.Шекспіра.
Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.188-189.
Вивчити напам`ять сонет В.Шекспіра (на вибір)
с.190-191.
16.01 - тема уроку: Ф.Петрарка. Сонети 61, 132. Історія кохання в
сонетах Ф.Петрарки. Образ ліричного героя і
героїні.
Урок в Zoom
Д/З: Вивчити напам`ять сонет Ф.Петрарки (на вибір)
підручник с.184-185.
19.01 - тема уроку: Урок виразного читання напам`ять «З журбою
радість обнялась».
Д/З: Опрацювати завдання 3, 6 – підручник с.185.
09.01 - тема уроку: Епоха Відродження в Європі. Гуманізм. Культ
античності. Характерні ознаки ренесансної
культури і літератури.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.178-180.
Відповідати на запитання с.180-181.
12.01 - тема уроку: Ф.Петрарка – видатний італійський поет –
гуманіст. Оспівування кохання в «Книзі пісень».
Д/З: Ознайомитись з творчістю Ф.Петрарки - підручник
с.181-184. Виконати завдання 1, 6 с.184 (усно).
19.12 - тема уроку: Література середньовічної Європи. «Пісня про
Роланда». Історична основа твору. Образна
система.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.152-157.
Читати уривки з поеми с.158-165. Підготуватися
до контрольної роботи за розділом «Середньовіччя».
22.12 - тема уроку: Контрольна робота за розділом «Середньовіччя».
Д/З: Виконати контрольну роботу (посилання у групі
вайбер).
12.12 - тема уроку: Золота доба персько-таджицької лірики.
Омар Хайям. Рубаї. Основні теми і мотиви
творчості митця.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.145-149.
Вивчити напам`ять 3-4 рубаї Омара Хайяма
с.149-150.
15.12 - тема уроку: Позакласне читання. Рудакі. Газелі, бейти.
Д/З: Опрацювати відеоматеріал до теми уроку
(посилання у групі вайбер).
05.12 - тема уроку: Особливості розвитку китайської лірики епохи
Тан. Лі Бо. Основні теми і мотиви лірики митця.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.135-138.
Виразно читати поезії Лі Бо с.138-141.
08.12 - тема уроку: Ду Фу. Національні образи, символи в ліриці
митця.
Д/З: Опрацювати матеріал підручника з теми уроку
с.142-144. Читати й аналізувати поезії Ду Фу с.144.
28.11 - тема уроку: Контрольна робота №2 за розділом «Античність»
(твір).
Урок в Zoom
Д/З: Написати твір (теми творів – підручник с.128).
01.12 - тема уроку: Середньовіччя як доба, її хронологічні межі й
специфічні ознаки.
Д/З: Опрацювати матеріал підручника з теми уроку
с.130-135. Скласти грона на тему «Середньовіччя».
21.11 - тема уроку: Публій Овідій Назон. Життя і творчість поета.
«Сумні елегії». Любов до вітчизни як провідна
ідея твору.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.118-120.
Читати оповідь про життя поета с.121-124.
Відповідати на запитання с.124.
24.11 - тема уроку: Позакласне читання. Овідій «Метаморфози»
(«Потоп». «Філемон і Бавкіда»).
Д/З: Підготуватися до контрольної роботи за розділом
«Античність». Опрацювати теми творів, підручник
с.128.
14.11 - тема уроку: «Золота доба» давньоримської літератури.
Публій Вергілій Марон. «Енеїда» (огляд).
Образ Енея. Образ Рима.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.104-109.
Читати уривки з «Енеїди» с.109-113.
17.11 - тема уроку: Квінт Горацій Флакк. «До Мельпомени». Тема
мистецтва і призначення митця у творі.
Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.114-117.
У зошити виписати поняття «ода» с.115. Виразно
читати поезії Горація с.117.
07.11 - тема уроку: Давньогрецький театр, його характерні особливості.
Основні жанри давньогрецької драми – трагедія і
комедія.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.88-93. Опрацювати
рубрику «Перевірте себе» с.93.
10.11 - тема уроку: Есхіл «Прометей закутий». Основний конфлікт
трагедії. «Дари» Прометея людству.
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.94-103. Скласти
сенкан на тему «Прометей».
31.10 - тема уроку: Гомер. «Іліада» (огляд). Міфологічна основа
гомерівського епосу.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.64-68. Читати
уривки з поеми с.70-78. Виписати епітети та
гіперболи, які використовує Гомер, характеризуючи
Ахілла, Гектора.
03.11 - тема уроку: Особливості розвитку і види лірики в Давній Греції.
Поезії Тіртея, Сапфо.
Д/З: Ознайомитись за підручником з темою уроку с.79-81.
Виразно читати поезії Тіртея с.83, Сапфо с.87-88.
17.10 - тема уроку: Давньогрецька міфологія. Основні цикли
давньогрецьких міфів.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.51-57.
Опрацювати завдання 1, 2 с.58.
20.10 - тема уроку: Міфи Троянського циклу. Ключові образи циклу.
Міфологічні символи.
Д/З: Прочитати міфи Троянського циклу - підручник
с. 58-63. Опрацювати завдання 1 с.63.
10.10 - тема уроку: Поняття про античність, її хронологічні межі.
Основні етапи, роди і жанри літератури.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.46-50.
Опрацювати завдання до теми уроку с.50.
13.10 - тема уроку: Специфіка розвитку літератури в Давній Греції і
в Давньому Римі.
Д/З: Повторити матеріал підручника с.46-50. Зібрати
словничок слів, які прийшли в нашу мову з
давньогрецької чи латини (записати в зошити).
03.10 - тема уроку: Коран (огляд). Коран – головна книга ісламу.
Структура Корану.
Урок в Zoom
Д/З: Підготуватися до контрольної роботи: опрацювати
підсумкові запитання і завдання за темами «Вступ.
Священні книги людства», підручник с. 43 – 44.
06.10 - тема уроку: Контрольна робота за темами «Вступ. Священні
книги людства».
Д/З: Виконати (письмово) різнорівневі завдання, підручник
с. 43 – 44.
26.09 - тема уроку: Новий Заповіт. Морально-філософський зміст
біблійних сюжетів і образів.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати і підготувати переказ притч Євангелія,
підручник с.28-31.
29.09 - тема уроку: Розвиток мовлення. Втілення сюжетів і образів
священних книг людства у мистецтві.
Д/З: Підготувати (письмово) коментарі до ілюстрацій
«Біблія» підручник с.27.
18.09.-22.09.202319.09 –Тема уроку: Біблія як основа двох релігій.
Структура Біблії, її складники.
Урок в ZOOM
Д/З: Прочитати оповіді «Створення світу», «Каїн і
Авель». У зошити виписати 10 заповідей с. 23-26.
22.09 – Тема уроку: Ключові ідеї та образи Старого і Нового
Заповітів. Старий Заповіт.
Д/З: Прочитати підручник с. 18-22. Прочитати біблійні
оповіді с. 23-27. Із Старого Заповіту виписати 5-6
прикладів крилатих висловів.
12.09 – Тема уроку: Священні книги людства.
Урок в ZOOM
Д/З: прочитати матеріал підручника с. 10-12.
Опрацювати рубрику «Перевірте себе» с.12.
15.09 – Тема уроку: Веди як пам ¢ ятка індоєвропейської
словесності ІІ-І тис. до н.е.
Д/З: виразно читати Гімни, підручник с. 16-17.