23.04– тема уроку: Рей Дуглас Бредбері. «451* за Фаренгейтом». Тривога
за майбутнє суспільства в романі-антиутопії.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати 1, 2, 3 частини роману Р. Д. Бредбері
(підручник с.277 – 294). Опрацювати завдання до
прочитаного – с.294.
26.04- тема уроку: Р. Д. Бредбері. «451* за Фаренгейтом». Провідні
мотиви твору.
Д/З: Дочитати роман (за підручником). Знайти у тексті
твору точно передбачені автором середини 20 ст.
ознаки суспільства 21 ст.
16.04– тема уроку: Шолом – Алейхем. «Тев`є – молочар». Образна
система твору.
Урок в Zoom
Д/З: Знати зміст повісті, уміти переказувати, коментувати.
19.04- тема уроку: Шолом - Алейхем «Тев`є – молочар». Народний
гумор.
Д/З: Написати есе на тему: «Що потрібно людині для
щастя?»
09.04– тема уроку: Шолом – Алейхем. Тема історичного зламу, який
пройшов крізь долю людини і народу на межі 19 -
20 століття.
Урок в Zoom
Д/З: Читати повість Шолом - Алейхема «Тев`є - молочар»
(посилання у групі вайбер).
12.04- тема уроку: Шолом - Алейхем «Тев`є – молочар». Філософські
проблеми твору.
Д/З: Виписати із повісті цитати, що характеризують
головного героя як філософа, який стійко приймає
удари долі.
02.04– тема уроку: Узагальнення вивченого за творчістю за розділом
«Нові тенденції у драматургії кінця 19 – початку
20 століття».
Урок в Zoom
Д/З: Підготуватися до контрольної роботи за розділом
«Нові тенденції у драматургії 19 – початку 20 ст.»:
опрацювати підсумкові завдання підручника с.270.
05.04- тема уроку: Контрольна робота за розділом «Нові тенденції у
драматургії кінця 19 – початку 20 ст.».
Д/З: Виконати контрольну роботу.
19.03– тема уроку: Б. Шоу «Пігмаліон». Специфіка втілення античного
міфу у п`єсі.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати п`єсу Б. Шоу «Пігмаліон»- (посилання
у групі вайбер).
22.03- тема уроку: Б. Шоу «Пігмаліон». Динаміка образу Елізи Дулітл.
Д/З: Виведіть формулу успіху Елізи Дулітл.
Повторити творчість Г. Ібсена.
12.03– тема уроку: Генрік Ібсен. «Ляльковий дім». Композиція п`єси.
Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу.
Урок в Zoom
Д/З: Знати зміст п`єси. Аналізувати композицію твору,
визначати символіку.
15.03- тема уроку: Бернард Шоу «Пігмаліон». Особливості світогляду
Б. Шоу.
Д/З: Прочитати підручник с.254-256. Опрацювати
рубрику «Перевірте себе».
05.03– тема уроку: Генрік Ібсен. «Ляльковий дім» як соціально-
психологічна драма.
Урок в Zoom
Д/З: Читати п`єсу Г.Ібсена «Ляльковий дім».
08.03- тема уроку: Г.Ібсен «Ляльковий дім». Сюжет. Образна
система.
Д/З: Скласти «Дерево рішень»: як можна розв`язати
проблему Нори.
20.02– тема уроку: М.В.Гоголь. «Шинель». Особливості сюжету і
композиції. Образ Башмачкіна та засоби його
створення.
Урок в Zoom
Д/З: Знати зміст повісті М.В.Гоголя «Шинель». Скласти
план твору /письмово/.
23.02- тема уроку: М.В.Гоголь. «Шинель». Образ столиці. Трактування
фіналу.
Д/З: Написати вільне письмо: «Як відповідає автор на
запитання: «Чи має бути покаране зло?» Як би
відповіли на це запитання».
27.02– тема уроку: Контрольна робота за темами «Реалізм», творчість
О.де Бальзака, М.В.Гоголя.
Урок в Zoom
Д/З: Виконати завдання підручника с.230-231.
01.03- тема уроку: Нові тенденції у драматургії кінця 19 - початку
20 ст. «Стара» і «нова» драма.
Д/З: Прочитати підручник с.233-240. Скласти тези.
13.02– тема уроку: М.В.Гоголь. «Ревізор». Специфіка художнього
конфлікту і жанру п`єси.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати 6,7,8 завдання підручника с.215.
16.02- тема уроку: М.В.Гоголь. «Шинель». Побутовий, психологічний
і філософський плани повісті.
Д/З: Прочитати повість М.В.Гоголя «Шинель»
(підручник с.216-227).
06.02– тема уроку: М.В.Гоголь. «Ревізор». Творча історія п`єси.
Критика суспільства.
Урок в Zoom
Д/З: Читати комедію М.В.Гоголя «Ревізор» -
підручник с.208-214.
09.02- тема уроку: М.В.Гоголь. «Ревізор». Образи персонажів.
Д/З: Знати зміст комедії, уміти переказувати,
коментувати, характеризувати героїв.
30.01– тема уроку: Розвиток мовлення. О.де Бальзак «Гобсек».
Багатогранність образу Гобсека.
Урок в Zoom
Д/З: Висловіть (письмово) своє ставлення до грошей:
- Гроші – це дуже важливе.
- Важливе, але не головне в житті.
- Необхідне в розумних межах.
- Неважливе.
02.02- тема уроку: М.В.Гоголь. Зрілий етап життя і творчості.
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.204-207.
Відповідати на запитання с.208.
23.01– тема уроку: Оноре де Бальзак. Влада золота та її філософія
в повісті «Гобсек».
Урок в Zoom
Д/З: Знати зміст повісті «Гобсек». Скласти модель
французького суспільства за повістю О.де Бальзака.
26.01- тема уроку: Оноре де Бальзак. «Гобсек». Сюжетно-композиційні
особливості твору («розповідь у розповіді»).
Д/З: Підібрати цитати, які розкривають життєву філософію
Гобсека (письмово).
16.01– тема уроку: Оноре де Бальзак «Людська комедія». Історія
написання, художня структура, тематика і
проблематика, образи.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.175-177.
Читати повість «Гобсек» с.181-200.
19.01- тема уроку: Оноре де Бальзак. «Гобсек». Повість «Гобсек»
у структурі «Людської комедії».
Д/З: Читати повість «Гобсек». Виконати завдання 11
с.201.
09.01– тема уроку: Реалізм. Поняття про реалізм та історія його
формування. Характерні ознаки.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.175-181.
Скласти тези за прочитаним.
12.01- тема уроку: Оноре де Бальзак. Основні віхи творчості.
Д/З: Скласти хронологічну таблицю життя і
творчості Бальзака (матеріал підручника
с.177-181).
19.12– тема уроку: Контрольна робота за темою «Нові обрії
європейського роману».
Урок в Zoom
Д/З: Виконати контрольну роботу (посилання у
групі вайбер).
22.12- тема уроку: Підсумковий урок. Творчий проект.
Д/З: Створити віртуальний музей, де будуть
представлені репродукції відомих творів
мистецтва (на основі вивчених творів).
12.12– тема уроку: В.Гюго «Собор Паризької Богоматері». Образи
персонажів роману. Символіка твору.
Урок в Zoom
Д/З: Підготувати повідомлення про історію інтерпретації
роману засобами живопису і музики.
15.12- тема уроку: Узагальнення вивченого за темою «Нові обрії
європейського роману».
Д/З: Підготуватися до контрольної роботи: повторити
вивчене з теми «Нові обрії європейського роману».
05.12– тема уроку: В.Гюго «Собор Паризької Богоматері». Провідні
теми й проблеми роману.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати відеоматеріал з теми уроку (посилання
у групі вайбер). Оформити літературний паспорт твору.
08.12- тема уроку: В.Гюго «Собор Паризької Богоматері». Особливості
побудови сюжету і композиції.
Д/З: Скласти грона на тему: «Світ персонажів твору».
28.11– тема уроку: Нові обрії європейського роману. Загальна
характеристика розвитку літератури та культури
19 ст. Французький роман.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати відеоматеріал з теми уроку (посилання
у групі вайбер).
01.12- тема уроку: В.Гюго «Собор Паризької Богоматері». Історична
основа твору та її авторське переосмислення.
Д/З: Переглянути сторінки, прочитаного влітку роману,
де міститься опис середньовічної Франції.
21.11– тема уроку: Узагальнення вивченого за творчістю Г.Гейне,
Дж.Байрона .
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати підсумкові завдання с.78-79. Підготуватися
до написання твору (теми творів, підручник с. 79).
24.11- тема уроку: Контрольна робота №2 за творчістю Г.Гейне,
Дж.Байрона. Твір-роздум.
Д/З: Написати твір-роздум за творчістю Г.Гейне, Дж.Байрона
(теми творів-підручник с.79).
14.11– тема уроку: Розвиток мовлення. Образ гетьмана Мазепи у
світовій літературі.
Урок в Zoom
Д/З: Скласти сенкан до образу Мазепи.
17.11- тема уроку: Джордж Байрон. «Паломництво Чайльд Гарольда»
(оглядово).
Д/З: Підготуватися до контрольної роботи за творчістю
Г.Гейне, Дж.Байрона (до написання твору-роздуму).
Опрацювати теми творів, підручник с.79.
07.11– тема уроку: Джордж Байрон. Протиставлення мрії і дійсності
у ліриці поета.
Урок в Zoom
Д/З: Ознайомитись з творчістю Дж.Байрона, підручник
с.62-64. Виразно читати поезії «Хотів би жити знов
у горах…» с.68-69, «Мій дух як ніч…» с.70.
10.11- тема уроку: Джордж Байрон. Поема «Мазепа».
Д/З: Прочитати уривки з поеми с.71-75. Виконати
завдання 1 с.75.
31.10– тема уроку: Генріх Гейне «Книга пісень». Поезії «На півночі
кедр одинокий», «Не знаю, що стало зі мною».
Урок в Zoom
Д/З: Ознайомитись з творчістю Г.Гейне, підручник с.56-59.
Вивчити напам`ять вірш (на вибір) с.60, 61.
03.11- тема уроку: Генріх Гейне «Коли розлучаються двоє…». Образ
ліричного героя, фольклорні елементи.
Д/З: Вивчити напам`ять вірш с.61-62.
17.10– тема уроку: Контрольна робота за темами «Вступ». «Творчість
Дж.Свіфта, Й.В.Гете, Ф.Шиллера.
Урок в Zoom
Д/З: Виконати (письмово) різнорівневі завдання
(підручник с.49).
20.10- тема уроку: Романтизм. Основні ознаки романтизму як напряму
в літературі й мистецтві.
Д/З: Прочитати підручник с.51-55. Скласти тези (письмово).
10.10– тема уроку: Фрідріх Шиллер «До радості». Просвітницька
ідея об`єднання людства в оді.
Урок в Zoom
Д/З: Вивчити напам`ять оду Ф.Шиллера, підручник
с. 37-38.
13.10- тема уроку: Ф.Шиллер «До радості». Пафос твору, який став
гімном Євросоюзу.
Д/З: Підготуватися до контрольної роботи за розділом
«Просвітництво»: опрацювати різнорівневі завдання
підручника с.49.
03.10– тема уроку: Й.В.Гете «Травнева пісня». Ідея кохання і щастя
у вірші. «Прометей». Образ Прометея у вірші.
Урок в Zoom
Д/З: Виразно читати й аналізувати вірші Й.В.Гете,
підручник с. 43 – 45.
06.10- тема уроку: Розвиток мовлення. Образ Прометея у мистецтві.
Д/З: Дати розгорнуту відповідь на 1 запитання підручника
с. 45 (письмово).
26.09– тема уроку: Дж.Свіфт «Мандри Гуллівера». Жанрова
своєрідність роману. Засоби комічного.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати запитання 1,2,3 - підручник с.33.
29.09– тема уроку: Й.В.Гете «Вільшаний король». Міфологічний
зміст образів вірша.
Д/З: Виразно читати вірш, підручник с.45-46.
У зошити виписати приклади художніх засобів, які
використовуються у баладі (звертання, діалоги,
епітети).
19.09 – Тема уроку: Джонатан Свіфт «Мандри Лемюеля
Гуллівера». Просвітницькі ідеї у творі.
Урок в ZOOM
Д/З: Читати роман.
22.09 - Тема уроку: Джонатан Свіфт «Мандри Лемюеля
Гуллівера». Образ Гуллівера.
Д/З: Написати листа Гулліверові (підтримати його у
випробуваннях, висловити своє ставлення до
подій в країні ліліпутів).
12.09 – Тема уроку: Історичні умови та провідні ідеї
Просвітництва.
Урок в ZOOM
Д/З: прочитати матеріал підручника с. 9-13. Відповідати
на запитання.
15.09 - Тема уроку: Джонатан Свіфт «Мандри Лемюеля
Гуллівера». Історія написання роману.
Д/З: читати уривки з роману, підручник с.18-25.