23.04– тема уроку: Рей Дуглас Бредбері. «451* за Фаренгейтом». Тривога

за майбутнє суспільства в романі-антиутопії.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати 1, 2, 3 частини роману Р. Д. Бредбері

(підручник с.277 – 294). Опрацювати завдання до

прочитаного – с.294.

26.04- тема уроку: Р. Д. Бредбері. «451* за Фаренгейтом». Провідні

мотиви твору.

Д/З: Дочитати роман (за підручником). Знайти у тексті

твору точно передбачені автором середини 20 ст.

ознаки суспільства 21 ст.

16.04– тема уроку: Шолом – Алейхем. «Тев`є – молочар». Образна

система твору.

Урок в Zoom

Д/З: Знати зміст повісті, уміти переказувати, коментувати.

19.04- тема уроку: Шолом - Алейхем «Тев`є – молочар». Народний

гумор.

Д/З: Написати есе на тему: «Що потрібно людині для

щастя?»

09.04– тема уроку: Шолом – Алейхем. Тема історичного зламу, який

пройшов крізь долю людини і народу на межі 19 -

20 століття.

Урок в Zoom

Д/З: Читати повість Шолом - Алейхема «Тев`є - молочар»

(посилання у групі вайбер).

12.04- тема уроку: Шолом - Алейхем «Тев`є – молочар». Філософські

проблеми твору.

Д/З: Виписати із повісті цитати, що характеризують

головного героя як філософа, який стійко приймає

удари долі.

02.04– тема уроку: Узагальнення вивченого за творчістю за розділом

«Нові тенденції у драматургії кінця 19 – початку

20 століття».

Урок в Zoom

Д/З: Підготуватися до контрольної роботи за розділом

«Нові тенденції у драматургії 19 – початку 20 ст.»:

опрацювати підсумкові завдання підручника с.270.

05.04- тема уроку: Контрольна робота за розділом «Нові тенденції у

драматургії кінця 19 – початку 20 ст.».

Д/З: Виконати контрольну роботу.

19.03– тема уроку: Б. Шоу «Пігмаліон». Специфіка втілення античного

міфу у п`єсі.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати п`єсу Б. Шоу «Пігмаліон»- (посилання

у групі вайбер).

22.03- тема уроку: Б. Шоу «Пігмаліон». Динаміка образу Елізи Дулітл.

Д/З: Виведіть формулу успіху Елізи Дулітл.

Повторити творчість Г. Ібсена.

12.03– тема уроку: Генрік Ібсен. «Ляльковий дім». Композиція п`єси.

Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу.

Урок в Zoom

Д/З: Знати зміст п`єси. Аналізувати композицію твору,

визначати символіку.

15.03- тема уроку: Бернард Шоу «Пігмаліон». Особливості світогляду

Б. Шоу.

Д/З: Прочитати підручник с.254-256. Опрацювати

рубрику «Перевірте себе».

05.03– тема уроку: Генрік Ібсен. «Ляльковий дім» як соціально-

психологічна драма.

Урок в Zoom

Д/З: Читати п`єсу Г.Ібсена «Ляльковий дім».

08.03- тема уроку: Г.Ібсен «Ляльковий дім». Сюжет. Образна

система.

Д/З: Скласти «Дерево рішень»: як можна розв`язати

проблему Нори.

20.02– тема уроку: М.В.Гоголь. «Шинель». Особливості сюжету і

композиції. Образ Башмачкіна та засоби його

створення.

Урок в Zoom

Д/З: Знати зміст повісті М.В.Гоголя «Шинель». Скласти

план твору /письмово/.

23.02- тема уроку: М.В.Гоголь. «Шинель». Образ столиці. Трактування

фіналу.

Д/З: Написати вільне письмо: «Як відповідає автор на

запитання: «Чи має бути покаране зло?» Як би

відповіли на це запитання».

27.02– тема уроку: Контрольна робота за темами «Реалізм», творчість

О.де Бальзака, М.В.Гоголя.

Урок в Zoom

Д/З: Виконати завдання підручника с.230-231.

01.03- тема уроку: Нові тенденції у драматургії кінця 19 - початку

20 ст. «Стара» і «нова» драма.

Д/З: Прочитати підручник с.233-240. Скласти тези.

13.02– тема уроку: М.В.Гоголь. «Ревізор». Специфіка художнього

конфлікту і жанру п`єси.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати 6,7,8 завдання підручника с.215.

16.02- тема уроку: М.В.Гоголь. «Шинель». Побутовий, психологічний

і філософський плани повісті.

Д/З: Прочитати повість М.В.Гоголя «Шинель»

(підручник с.216-227).

06.02– тема уроку: М.В.Гоголь. «Ревізор». Творча історія п`єси.

Критика суспільства.

Урок в Zoom

Д/З: Читати комедію М.В.Гоголя «Ревізор» -

підручник с.208-214.

09.02- тема уроку: М.В.Гоголь. «Ревізор». Образи персонажів.

Д/З: Знати зміст комедії, уміти переказувати,

коментувати, характеризувати героїв.

30.01– тема уроку: Розвиток мовлення. О.де Бальзак «Гобсек».

Багатогранність образу Гобсека.

Урок в Zoom

Д/З: Висловіть (письмово) своє ставлення до грошей:

- Гроші – це дуже важливе.

- Важливе, але не головне в житті.

- Необхідне в розумних межах.

- Неважливе.

02.02- тема уроку: М.В.Гоголь. Зрілий етап життя і творчості.

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.204-207.

Відповідати на запитання с.208.

23.01– тема уроку: Оноре де Бальзак. Влада золота та її філософія

в повісті «Гобсек».

Урок в Zoom

Д/З: Знати зміст повісті «Гобсек». Скласти модель

французького суспільства за повістю О.де Бальзака.

26.01- тема уроку: Оноре де Бальзак. «Гобсек». Сюжетно-композиційні

особливості твору («розповідь у розповіді»).

Д/З: Підібрати цитати, які розкривають життєву філософію

Гобсека (письмово).

16.01– тема уроку: Оноре де Бальзак «Людська комедія». Історія

написання, художня структура, тематика і

проблематика, образи.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.175-177.

Читати повість «Гобсек» с.181-200.

19.01- тема уроку: Оноре де Бальзак. «Гобсек». Повість «Гобсек»

у структурі «Людської комедії».

Д/З: Читати повість «Гобсек». Виконати завдання 11

с.201.

09.01– тема уроку: Реалізм. Поняття про реалізм та історія його

формування. Характерні ознаки.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.175-181.

Скласти тези за прочитаним.

12.01- тема уроку: Оноре де Бальзак. Основні віхи творчості.

Д/З: Скласти хронологічну таблицю життя і

творчості Бальзака (матеріал підручника

с.177-181).

19.12– тема уроку: Контрольна робота за темою «Нові обрії

європейського роману».

Урок в Zoom

Д/З: Виконати контрольну роботу (посилання у

групі вайбер).

22.12- тема уроку: Підсумковий урок. Творчий проект.

Д/З: Створити віртуальний музей, де будуть

представлені репродукції відомих творів

мистецтва (на основі вивчених творів).

12.12– тема уроку: В.Гюго «Собор Паризької Богоматері». Образи

персонажів роману. Символіка твору.

Урок в Zoom

Д/З: Підготувати повідомлення про історію інтерпретації

роману засобами живопису і музики.

15.12- тема уроку: Узагальнення вивченого за темою «Нові обрії

європейського роману».

Д/З: Підготуватися до контрольної роботи: повторити

вивчене з теми «Нові обрії європейського роману».

05.12– тема уроку: В.Гюго «Собор Паризької Богоматері». Провідні

теми й проблеми роману.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати відеоматеріал з теми уроку (посилання

у групі вайбер). Оформити літературний паспорт твору.

08.12- тема уроку: В.Гюго «Собор Паризької Богоматері». Особливості

побудови сюжету і композиції.

Д/З: Скласти грона на тему: «Світ персонажів твору».

28.11– тема уроку: Нові обрії європейського роману. Загальна

характеристика розвитку літератури та культури

19 ст. Французький роман.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати відеоматеріал з теми уроку (посилання

у групі вайбер).

01.12- тема уроку: В.Гюго «Собор Паризької Богоматері». Історична

основа твору та її авторське переосмислення.

Д/З: Переглянути сторінки, прочитаного влітку роману,

де міститься опис середньовічної Франції.

21.11– тема уроку: Узагальнення вивченого за творчістю Г.Гейне,

Дж.Байрона .

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати підсумкові завдання с.78-79. Підготуватися

до написання твору (теми творів, підручник с. 79).

24.11- тема уроку: Контрольна робота №2 за творчістю Г.Гейне,

Дж.Байрона. Твір-роздум.

Д/З: Написати твір-роздум за творчістю Г.Гейне, Дж.Байрона

(теми творів-підручник с.79).

14.11– тема уроку: Розвиток мовлення. Образ гетьмана Мазепи у

світовій літературі.

Урок в Zoom

Д/З: Скласти сенкан до образу Мазепи.

17.11- тема уроку: Джордж Байрон. «Паломництво Чайльд Гарольда»

(оглядово).

Д/З: Підготуватися до контрольної роботи за творчістю

Г.Гейне, Дж.Байрона (до написання твору-роздуму).

Опрацювати теми творів, підручник с.79.

07.11– тема уроку: Джордж Байрон. Протиставлення мрії і дійсності

у ліриці поета.

Урок в Zoom

Д/З: Ознайомитись з творчістю Дж.Байрона, підручник

с.62-64. Виразно читати поезії «Хотів би жити знов

у горах…» с.68-69, «Мій дух як ніч…» с.70.

10.11- тема уроку: Джордж Байрон. Поема «Мазепа».

Д/З: Прочитати уривки з поеми с.71-75. Виконати

завдання 1 с.75.

31.10– тема уроку: Генріх Гейне «Книга пісень». Поезії «На півночі

кедр одинокий», «Не знаю, що стало зі мною».

Урок в Zoom

Д/З: Ознайомитись з творчістю Г.Гейне, підручник с.56-59.

Вивчити напам`ять вірш (на вибір) с.60, 61.

03.11- тема уроку: Генріх Гейне «Коли розлучаються двоє…». Образ

ліричного героя, фольклорні елементи.

Д/З: Вивчити напам`ять вірш с.61-62.

17.10– тема уроку: Контрольна робота за темами «Вступ». «Творчість

Дж.Свіфта, Й.В.Гете, Ф.Шиллера.

Урок в Zoom

Д/З: Виконати (письмово) різнорівневі завдання

(підручник с.49).

20.10- тема уроку: Романтизм. Основні ознаки романтизму як напряму

в літературі й мистецтві.

Д/З: Прочитати підручник с.51-55. Скласти тези (письмово).

10.10– тема уроку: Фрідріх Шиллер «До радості». Просвітницька

ідея об`єднання людства в оді.

Урок в Zoom

Д/З: Вивчити напам`ять оду Ф.Шиллера, підручник

с. 37-38.

13.10- тема уроку: Ф.Шиллер «До радості». Пафос твору, який став

гімном Євросоюзу.

Д/З: Підготуватися до контрольної роботи за розділом

«Просвітництво»: опрацювати різнорівневі завдання

підручника с.49.

03.10– тема уроку: Й.В.Гете «Травнева пісня». Ідея кохання і щастя

у вірші. «Прометей». Образ Прометея у вірші.

Урок в Zoom

Д/З: Виразно читати й аналізувати вірші Й.В.Гете,

підручник с. 43 – 45.

06.10- тема уроку: Розвиток мовлення. Образ Прометея у мистецтві.

Д/З: Дати розгорнуту відповідь на 1 запитання підручника

с. 45 (письмово).

26.09– тема уроку: Дж.Свіфт «Мандри Гуллівера». Жанрова

своєрідність роману. Засоби комічного.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати запитання 1,2,3 - підручник с.33.

29.09– тема уроку: Й.В.Гете «Вільшаний король». Міфологічний

зміст образів вірша.

Д/З: Виразно читати вірш, підручник с.45-46.

У зошити виписати приклади художніх засобів, які

використовуються у баладі (звертання, діалоги,

епітети).

19.09 – Тема уроку: Джонатан Свіфт «Мандри Лемюеля

Гуллівера». Просвітницькі ідеї у творі.

Урок в ZOOM

Д/З: Читати роман.

22.09 - Тема уроку: Джонатан Свіфт «Мандри Лемюеля

Гуллівера». Образ Гуллівера.

Д/З: Написати листа Гулліверові (підтримати його у

випробуваннях, висловити своє ставлення до

подій в країні ліліпутів).

12.09 – Тема уроку: Історичні умови та провідні ідеї

Просвітництва.

Урок в ZOOM

Д/З: прочитати матеріал підручника с. 9-13. Відповідати

на запитання.

15.09 - Тема уроку: Джонатан Свіфт «Мандри Лемюеля

Гуллівера». Історія написання роману.

Д/З: читати уривки з роману, підручник с.18-25.

Кiлькiсть переглядiв: 92