26.04 – тема уроку: Особливості розвитку сюжету казки - феєрії
М. Метерлінка «Синій птах». Символіка образів.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.218 – 219.
19.04 – тема уроку: Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених
зв`язків у драмі – феєрії М. Метерлінка «Синій птах».
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати завдання 10-те підручника с.216 (усно).
12.04 – тема уроку: Драматургія кінця 19 – початку 20 ст.
Моріс Метерлінк як теоретик і практик «нової
драми».
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати матеріал підручника з теми уроку
с. 213 – 214. Читати п`єсу «Синій птах».
05.04 – тема уроку: Контрольна робота за темою «Перехід до модернізму.
Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці».
Урок в Zoom
Д/З: Виконати контрольну роботу (посилання у групі
вайбер).
22.03 – тема уроку: Артюр Рембо. Художнє новаторство А. Рембо.
Поезії «Голосівки», «Моя циганерія».
Урок в Zoom
Д/З: Виразно читати й аналізувати поезії А. Рембо –
підручник с.201, 203. Підготуватися до контрольної
роботи за розділом «Перехід до модернізму».
Опрацювати підсумкові завдання с.205.
15.03 – тема уроку: Поль Верлен «Поетичне мистецтво». Естетичні
погляди поета у вірші. Зображення пейзажів
природи і душі у вірші «Осіння пісня».
Урок в Zoom
Д/З: Виразно читати й аналізувати поезії П. Верлена –
підручник с.191-192.
08.03 – тема уроку: Теоретичні засади й художні відкриття поезії
французького символізму.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.183-187.
23.02 – тема уроку: Перехід до модернізму. Взаємодія символізму і
імпресіонізму в ліриці. Шарль Бодлер. Збірка
«Квіти зла». Вірш «Альбатрос».
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.166-170,
172-176. Вивчити напам`ять вірш «Альбатрос»
с.178.
01.03 – тема уроку: Образи, символи, особливості поетичної мови
у віршах Ш.Бодлера («Відповідності», «Вечорова
гармонія»). РМ. Виразне читання віршів митця.
Урок в Zoom
Д/З: Написати розгорнуту відповідь на запитання «Що
оспівує Бодлер: добро чи зло?»
16.02 – тема уроку: Розвиток мовлення. Дискусія «Портрет Доріана Грея»
слід уважати моральною чи аморальною книгою?»
Підготовка до написання контрольного домашнього
твору.
Урок в Zoom
Д/З: Написати твір «Мої роздуми над сторінками
улюбленого роману» (за твором Ф.Стендаля «Червоне
і чорне» або О.Вайльда «Портрет Доріана Грея»).
09.02 – тема уроку: Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея». Еволюція
головного героя роману. Роль фантастики і символіки
у творі.
Урок в Zoom
Д/З: Підготувати розгорнуту відповідь на запитання:
«Врода і мораль не мають нічого спільного?»
Підготуватися до контрольної роботи за творчістю
Ф.Стендаля та О.Вайльда.
02.02 – тема уроку: Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея». Проблема
краси й моралі в романі.
Урок в Zoom
Д/З: Скласти таблицю-схему «Система образів роману
О.Вайльда «Портрет Доріана Грея».
26.01 – тема уроку: Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея». Ідейно-
естетичні погляди і творчий шлях митця.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати підручник с.151-156. Читати роман
О.Вайльда «Портрет Доріана Грея» (посилання у
групі вайбер).
19.01 – тема уроку: Стендаль «Червоне і чорне». Шлях Жульєна
Сореля – це шлях злету чи шлях падіння. Образ
головного героя.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати рубрику підручника с.131 «У творчій
майстерні письменника». Підготувати відповідь на
запитання «Смерть Жульєна – це фізична чи моральна
поразка?»
12.01 – тема уроку: Роман 19 століття. Стендаль – «спостерігач за
людськими характерами». «Червоне і чорне».
Сюжет роману.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.124-127.
Скласти опорний конспект за здобутою
інформацією.
22.12 – тема уроку: Контрольна робота за розділом «Специфіка
переходу від романтизму до реалізму».
Урок в Zoom
Д/З: Виконати контрольну роботу (посилання у
групі вайбер).
15.12 – тема уроку: Розвиток романтизму в США. Волт Вітмен. «Листя
трави». Тематика, проблематика збірки.
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати матеріал підручник с.102-111. Вивчити
напам`ять одну із поезій В.Вітмена (на вибір).
Підготуватися до контрольної роботи за розділом
«Специфіка переходу від романтизму до реалізму».
08.12 – тема уроку: Позакласне читання. Е.Т.А.Гофман «Золотий
горнець».
Урок в Zoom
Д/З: Повторити вивчене про романтизм (підручник
с.77-80).
01.12 – тема уроку: Гротескні образи в повісті Е.Т.А.Гофмана
«Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер».
Викривальний зміст твору.
Урок в Zoom
Д/З: Написати твір-мініатюру «Над якими проблемами
життя спонукала мене задуматись повість Е.Гофмана?»
24.11 – тема уроку: Особливості сюжету і композиції повісті
Е.Т.А.Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько
Циннобер».
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.87-90.
Читати повість Е.Т.А. Гофмана. Скласти план
кар`єрного злету Цахеса.
17.11 – тема уроку: Специфіка переходу від романтизму до реалізму.
Романтизм у Німеччині. Е.Т.А.Гофман. Віхи
мистецького шляху.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.77-83.
Підготувати власні запитання з теми уроку.
10.11 – тема уроку: Контрольна робота за темами «Вступ», «Золоті
сторінки далеких епох».
Урок в Zoom
Д/З: Виконати (письмово) 1, 2, 3, 14 завдання підручника
с.75.
03.11 – тема уроку: В.Шекспір «Гамлет». Багатогранність шекспірівських
характерів. Розвиток мовлення. Гамлет – вічний образ
світової літератури.
Урок в Zoom
Д/З: Підготуватися до контрольної роботи за темами
«Вступ», «Золоті сторінки далеких епох». Опрацювати
підсумкові завдання (підручник с.75).
20.10 – тема уроку: В.Шекспір «Гамлет». «Чи бути, чи не бути?»
Філософська проблематика трагедії.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.63- 64,
67-70. Вивчити напам`ять монолог Гамлета
(уривок) – підручник с.63-64.
13.10 – тема уроку: Ренесанс в Англії. В.Шекспір «Гамлет».
Філософські й моральні проблеми в трагедії.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.60- 62.
Читати трагедію В.Шекспіра «Гамлет».
06.10 – тема уроку: Особливості композиції поеми Данте «Божественна
комедія». Алегоричний зміст образів та епізодів.
Урок в Zoom
Д/З: Прочитати матеріал підручника с.37- 40, 45- 47.
Опрацювати відеоматеріал (посилання у групі
вайбер).
29.09 – тема уроку: Специфіка італійського Відродження. Поема
Данте «Божественна комедія».
Урок в Zoom
Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.31-33.
Читати уривки з «Божественної комедії» Данте,
підручник с.34-37.
22.09 - Тема уроку: Гомер «Одіссея». Образ Одіссея.
Урок в ZOOM
Д/З: Написати творчу роботу: «Як би ви зацікавили
друзів, щоб вони прочитали поему Гомера?»
15.09 - Тема уроку: Давня Греція. Етапи й шедеври античності.
«Одіссея» Гомера.
Урок в ZOOM
Д/З: прочитати матеріал підручника с. 11-14.
Відповідати на запитання с. 16.