26.04 – тема уроку: Особливості розвитку сюжету казки - феєрії

М. Метерлінка «Синій птах». Символіка образів.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.218 – 219.

19.04 – тема уроку: Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених

зв`язків у драмі – феєрії М. Метерлінка «Синій птах».

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати завдання 10-те підручника с.216 (усно).

12.04 – тема уроку: Драматургія кінця 19 – початку 20 ст.

Моріс Метерлінк як теоретик і практик «нової

драми».

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати матеріал підручника з теми уроку

с. 213 – 214. Читати п`єсу «Синій птах».

05.04 – тема уроку: Контрольна робота за темою «Перехід до модернізму.

Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці».

Урок в Zoom

Д/З: Виконати контрольну роботу (посилання у групі

вайбер).

22.03 – тема уроку: Артюр Рембо. Художнє новаторство А. Рембо.

Поезії «Голосівки», «Моя циганерія».

Урок в Zoom

Д/З: Виразно читати й аналізувати поезії А. Рембо –

підручник с.201, 203. Підготуватися до контрольної

роботи за розділом «Перехід до модернізму».

Опрацювати підсумкові завдання с.205.

15.03 – тема уроку: Поль Верлен «Поетичне мистецтво». Естетичні

погляди поета у вірші. Зображення пейзажів

природи і душі у вірші «Осіння пісня».

Урок в Zoom

Д/З: Виразно читати й аналізувати поезії П. Верлена –

підручник с.191-192.

08.03 – тема уроку: Теоретичні засади й художні відкриття поезії

французького символізму.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.183-187.

23.02 – тема уроку: Перехід до модернізму. Взаємодія символізму і

імпресіонізму в ліриці. Шарль Бодлер. Збірка

«Квіти зла». Вірш «Альбатрос».

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.166-170,

172-176. Вивчити напам`ять вірш «Альбатрос»

с.178.

01.03 – тема уроку: Образи, символи, особливості поетичної мови

у віршах Ш.Бодлера («Відповідності», «Вечорова

гармонія»). РМ. Виразне читання віршів митця.

Урок в Zoom

Д/З: Написати розгорнуту відповідь на запитання «Що

оспівує Бодлер: добро чи зло?»

16.02 – тема уроку: Розвиток мовлення. Дискусія «Портрет Доріана Грея»

слід уважати моральною чи аморальною книгою?»

Підготовка до написання контрольного домашнього

твору.

Урок в Zoom

Д/З: Написати твір «Мої роздуми над сторінками

улюбленого роману» (за твором Ф.Стендаля «Червоне

і чорне» або О.Вайльда «Портрет Доріана Грея»).

09.02 – тема уроку: Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея». Еволюція

головного героя роману. Роль фантастики і символіки

у творі.

Урок в Zoom

Д/З: Підготувати розгорнуту відповідь на запитання:

«Врода і мораль не мають нічого спільного?»

Підготуватися до контрольної роботи за творчістю

Ф.Стендаля та О.Вайльда.

02.02 – тема уроку: Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея». Проблема

краси й моралі в романі.

Урок в Zoom

Д/З: Скласти таблицю-схему «Система образів роману

О.Вайльда «Портрет Доріана Грея».

26.01 – тема уроку: Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея». Ідейно-

естетичні погляди і творчий шлях митця.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати підручник с.151-156. Читати роман

О.Вайльда «Портрет Доріана Грея» (посилання у

групі вайбер).

19.01 – тема уроку: Стендаль «Червоне і чорне». Шлях Жульєна

Сореля – це шлях злету чи шлях падіння. Образ

головного героя.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати рубрику підручника с.131 «У творчій

майстерні письменника». Підготувати відповідь на

запитання «Смерть Жульєна – це фізична чи моральна

поразка?»

12.01 – тема уроку: Роман 19 століття. Стендаль – «спостерігач за

людськими характерами». «Червоне і чорне».

Сюжет роману.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.124-127.

Скласти опорний конспект за здобутою

інформацією.

22.12 – тема уроку: Контрольна робота за розділом «Специфіка

переходу від романтизму до реалізму».

Урок в Zoom

Д/З: Виконати контрольну роботу (посилання у

групі вайбер).

15.12 – тема уроку: Розвиток романтизму в США. Волт Вітмен. «Листя

трави». Тематика, проблематика збірки.

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати матеріал підручник с.102-111. Вивчити

напам`ять одну із поезій В.Вітмена (на вибір).

Підготуватися до контрольної роботи за розділом

«Специфіка переходу від романтизму до реалізму».

08.12 – тема уроку: Позакласне читання. Е.Т.А.Гофман «Золотий

горнець».

Урок в Zoom

Д/З: Повторити вивчене про романтизм (підручник

с.77-80).

01.12 – тема уроку: Гротескні образи в повісті Е.Т.А.Гофмана

«Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер».

Викривальний зміст твору.

Урок в Zoom

Д/З: Написати твір-мініатюру «Над якими проблемами

життя спонукала мене задуматись повість Е.Гофмана?»

24.11 – тема уроку: Особливості сюжету і композиції повісті

Е.Т.А.Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько

Циннобер».

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.87-90.

Читати повість Е.Т.А. Гофмана. Скласти план

кар`єрного злету Цахеса.

17.11 – тема уроку: Специфіка переходу від романтизму до реалізму.

Романтизм у Німеччині. Е.Т.А.Гофман. Віхи

мистецького шляху.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.77-83.

Підготувати власні запитання з теми уроку.

10.11 – тема уроку: Контрольна робота за темами «Вступ», «Золоті

сторінки далеких епох».

Урок в Zoom

Д/З: Виконати (письмово) 1, 2, 3, 14 завдання підручника

с.75.

03.11 – тема уроку: В.Шекспір «Гамлет». Багатогранність шекспірівських

характерів. Розвиток мовлення. Гамлет – вічний образ

світової літератури.

Урок в Zoom

Д/З: Підготуватися до контрольної роботи за темами

«Вступ», «Золоті сторінки далеких епох». Опрацювати

підсумкові завдання (підручник с.75).

20.10 – тема уроку: В.Шекспір «Гамлет». «Чи бути, чи не бути?»

Філософська проблематика трагедії.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.63- 64,

67-70. Вивчити напам`ять монолог Гамлета

(уривок) – підручник с.63-64.

13.10 – тема уроку: Ренесанс в Англії. В.Шекспір «Гамлет».

Філософські й моральні проблеми в трагедії.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.60- 62.

Читати трагедію В.Шекспіра «Гамлет».

06.10 – тема уроку: Особливості композиції поеми Данте «Божественна

комедія». Алегоричний зміст образів та епізодів.

Урок в Zoom

Д/З: Прочитати матеріал підручника с.37- 40, 45- 47.

Опрацювати відеоматеріал (посилання у групі

вайбер).

29.09 – тема уроку: Специфіка італійського Відродження. Поема

Данте «Божественна комедія».

Урок в Zoom

Д/З: Опрацювати матеріал підручника с.31-33.

Читати уривки з «Божественної комедії» Данте,

підручник с.34-37.

22.09 - Тема уроку: Гомер «Одіссея». Образ Одіссея.

Урок в ZOOM

Д/З: Написати творчу роботу: «Як би ви зацікавили

друзів, щоб вони прочитали поему Гомера?»

15.09 - Тема уроку: Давня Греція. Етапи й шедеври античності.

«Одіссея» Гомера.

Урок в ZOOM

Д/З: прочитати матеріал підручника с. 11-14.

Відповідати на запитання с. 16.

Кiлькiсть переглядiв: 61